labirintus.png

     Az áfa-visszaigénylés folyamata

                     babu_vat_nyakk.jpg

 

 
  • Töltse le az Adatlapot a szerződéskötéshez, majd kitöltés után e-mailben vagy faxon juttassa el hozzánk. 

  • Felvesszük Önnel a személyes kapcsolatot és elkészítjük az Ön cégére szabott egyedi Szerződés tervezetet, valamint a NAV regisztrációs űrlapot (T180 ELEKAFA benyújtási felhatalmazás), melyeket e-mailben vagy postán eljuttatunk Önhöz.

  • Küldje el postán vagy hozza be irodánkba az aláírt dokumentumokat és eredeti számlákat legkésőbb a szerződésben megadott határidőre.

  • Munkatársaink feldolgozzák a beérkezett anyagokat – ha szükséges kiegészítéseket kérnek Öntől -, kiküldik a megfelelő adóhatóságokhoz és kérésükre tájékoztatják a benyújtott  összegekről.

  • Ha a külföldi adóhatóságok kérik, kiegészítjük az eredeti visszaigénylést a kért dokumentumokkal (melyeket Önöktől kérünk be), vagy szükség esetén kiküldjük az eredeti okmányokat a külföldi adóhivatalnak.

  • Amennyiben a külföldi adóhatóságok a benyújtott áfa-visszaigénylést nem, vagy csak részben fogadják el, megvizsgáljuk a döntés okát. Amennyiben indokoltnak látjuk fellebbezünk, kiegészítjük az eredeti igényt, és benyújtjuk a fellebbezést a külföldi adóhivatalokhoz.

  • Jutalékunkat csak az után számlázzuk Önök felé, amint a jóváhagyott áfa összeg megérkezik az Önök bankszámlájára  (általában a benyújtástól számított 2-8 hónap).

  • A visszatérített áfa összegének az Önök bankszámláján történt jóváírását követően elküldjük a megbízási szerződésben meghatározott százalékos sikerdíjat tartalmazó számlánkat, illetve a kérelemmel benyújtott eredeti számlákat.